Om mig

Mitt foto
Ut med det gamla och in med det nya! Det här är min nya blogg som till den största delen kommer att handla om mig och mitt nya liv! Enjoy!

onsdag 2 oktober 2013

Shiiit vad allt går snabbt! Hinner inte med!
Men jag är glad! Jag vet att det är meningen.. Om ni bara visste alla, vad som händer! ;)
Det får ni veta tids nog! Bara hoppas att det går vägen!! Med allt!

Jag kan säga en annan sak i alla fall! Istället för en månad i taget på jobbet, så får jag vara kvar till efter jul! Muntligt avtal dock! ;) Sen får vi se! Jag ska också få åka till Stockholm, bo på fint hotell, äta julbord och gå på Joe Labero! GRATIS! ;) Me like! ;) Lovely jobb! =P

Jo´rå så att´e.. Det händer grejer, mest hela tiden!
Ska jag vara ärlig nu.. Så tror jag på riktigt att allt detta har med högre makter att göra.. Någon visar mig vägen.. På ett jobbigt sätt ja.. Men annars hade jag nog inte lyssnat.... Utan kört på! År ut och år in.. Tills jag hade blivit galen..
Det ÄR min syn på allt det här..

Så jag  fortsätter min resa.. Envist beslutsam om att allt kommer att bli till det bättre!! <3







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar