Om mig

Mitt foto
Ut med det gamla och in med det nya! Det här är min nya blogg som till den största delen kommer att handla om mig och mitt nya liv! Enjoy!

tisdag 1 oktober 2013

Yes!

Är så glad idag!! Är på väg ut ur bubblan som jag har befunnit mig i..
Känner hopp inför framtiden igen!
Kan inte säga varför riktigt, men allt kommer att bli okey!

Jag och barnen kommer att få det så bra! Det är jag övertygad om!
Så håll alla era tummar för att det här går vägen nu! =)

Detta är nog trots allt det bästa som kunde hända.. Sen kan man ju önska att allt gått till på ett bättre sätt..
Men nu är det som det är.. Får utgå ifrån detta läget bara =)
Känner mig starkare och mer målmedveten än på många många år!

INGEN kan ta ifrån mig min styrka, mitt självförtroende, mitt liv!
Har inte fällt en tår på flera dagar nu! Känner en lättnad på något sätt!
NU börjar Christines nya liv! =D Kanske tar ett tag.. Men det kommer!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar