Om mig

Mitt foto
Ut med det gamla och in med det nya! Det här är min nya blogg som till den största delen kommer att handla om mig och mitt nya liv! Enjoy!

onsdag 23 oktober 2013

Najs!

Sitter i morgonrock en onsdag klockan 11:30!
Så skönt! Har en ledig dag och har fått sova ut!

Känns som evigheter sedan jag gjorde det!
Har betalat in handpenningen nu på lägenheten. Ska få hälsa på min älskling senare idag! Dvs mitt nya boende haha ;)

Hoppas på att få slänga in lite grejer redan nu med =)
Tillträdesdagen är på tisdag..

Jag längtar fullkomligt ihjäl mig!!
Är bara på jakt efter möbler nu då..

Har ju bilen på verkstaden.. Det kommer bli dyrt.. Får betala både huset och lägenheten denna månaden..
Smakar det så kostar det.. Eller hur är det?!

Men det får gå helt enkelt.. Blir en fattig månad bara..
I detta fallet går dock ekonomin bort, för glädjen tar större plats!

Så nu ska jag väl ta en dusch, se över packningen och lite så..

Have a nice day!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar