Om mig

Mitt foto
Ut med det gamla och in med det nya! Det här är min nya blogg som till den största delen kommer att handla om mig och mitt nya liv! Enjoy!

söndag 15 september 2013

Big punch in da face!!!!!

Jaha.. 

Läste just mitt sista inlägg här.. En BIG fucking käftsmäll! Ja det har väl hela veckan varit för den delen.. Livet är verkligen inte förutsägbart..
Kanske har allt en mening.. Jag har alltid tänkt så i alla fall.. Nu är det riktigt svårt att se den meningen bara.. 
Chockad.. Svar ja... Ledsen.. Svar ja.. Arg.. Svar ja.. Alla känslor man kan känna har jag..
Har känts som att allt faller i bitar.. Jag vet inte hur jag ska få ihop dem igen.. Går sönder...
Just idag har det känts lite bättre.. Känner kärleken och omtanken av er alla <3
Barnen fokuserar vi på nu.. De är det viktigaste vi har! 

Det kommer att bli bra,  jag vet det... Så länge vi kan kommunicera med varandra, och det lyckades vi med idag.. Tack gode gud...

Satt innan och la över en massa bilder från min Iphone till datorn.. 1264 stycken för att vara exakt.. Såg hela vårt liv flascha förbi medan korten las in ... Glada miner.. Enda från i vintras.. Våren.. Hela sommaren..
Helt åt helvete stört!!! 

Men nu är det som det är.. Kan bara göra det bästa av situationen.. Detta är inget som fixar sig igen.. Detta är inget som vi kan reda ut som förr i tiden.. Detta är på riktigt.. 

Matlust har jag ingen.. Gått ner 6 kilo på en vecka.. Försöker verkligen.. Tur att jag hade lite att ta av då.. Kanske därför jag gick upp i vikt, för att vara förberedd på det här?! ;) Vem vet.. 

 Tre dagar sedan...
Idag..

Jo´rå så att de... Så är läget just nu.. KAOS... !!!!





 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar