Om mig

Mitt foto
Ut med det gamla och in med det nya! Det här är min nya blogg som till den största delen kommer att handla om mig och mitt nya liv! Enjoy!

torsdag 25 juli 2013

Det går bra nu!!

Hej!

Hoppas att ni alla har njutit av den  fantastiska sommaren!?
Det har jag, fast att jag har jobbat mycket =) 

Som tur är så får man ju vara ute mycket på jobbet! 
Jo, saker faller på plats nu.. Kommer att få förlängt vik efter sommaren! 
Så j****a gott! Så imorgon ska tider och sånt diskuteras.. Jag jobbar nu fredag morgon till måndag morgon.. 
Trivs så bra! Me HAPPY!!
 Jag och älskling fick två riktigt bra löner.. Helt sjukt egentligen.. Vi har nog aldrig haft så här mycket pengar.. Men bara att vänja sig ;)
 Är så glad att jag la två år på plugg och CSN lån! NU ger det ju utdelning! =D
Det har varit kämpigt länge.. Men det går BRA nu!!!

 I lördags tog vi en dagsutflykt till  Västervik! Skönt att få se havet lite! 
Vi funderar på en helg i Stockholm med.. Ska kolla upp lite vandrarhem..
Får bli lite spontana saker den här sommaren eftersom  jag inte har semester..

Hoppas att ni ALLA har en bra sommar!
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar