Om mig

Mitt foto
Ut med det gamla och in med det nya! Det här är min nya blogg som till den största delen kommer att handla om mig och mitt nya liv! Enjoy!

söndag 22 september 2013

Förbannat!

Sinnessjukt är allt..
Nä det går inte schysst till!!
Det går helt åt helvetes jävla oschysst till!!

Jag är så förbannat trött och arg!
Jag stänger ner mitt känslosystem för tillfället.. Jag orkar inte bry mig längre..
Har gått från en chock till en annan dessa två veckor.. Hinner fan inte resa mig förrän nästa smäll kommer..
Det finns gränser för hur mycket en människa ska klara av.. Den gränsen är för mig för längesedan nådd!

Det kommer att bli en äckligt jobbig skilsmässa helt enkelt..
Det är svårt när bara en försöker.. Tro mig, FAN vad jag har försökt att få det här att gå rätt till...
Men nu kommer jag inte att vara snäll längre.. Det har jag ingenting för!
Jag koncentrerar mig endast på barnen nu..De är mitt allt <3
Jag ska gå med huvudet högt ur den här skiten!

Letar som en idiot efter lägenhet.. Vet inte vad det är med den här förbannade staden!? Hur svårt ska det vara??! Folk flyttar väl hela tiden?!?! Eller?? Fast det är klart.. Inte just nu...Givetvis!

Vill bara härifrån just nu!! Det är så lätt att be om ursäkt och vara ledsen.. Men det är försent!! Det finns ingenting kvar.. Allt har rasat som ett jävla korthus dessa veckor!
Jag har fått nog!

Over and out.....












4 kommentarer:

  1. styrkekram till dig.
    Anna S

    SvaraRadera
  2. :( stor kram till dig!! Lisa

    SvaraRadera
  3. Tja , Christine det är jobbigt på alla fronten och jag lider med er, jobbigt när man inte kan vara sams över det som är bäst att göra i en skilsmässa, det bara leder till att alla blir sårat även barnen och som föräldrar bodde man inser att hur man än vänder eller gör så kommer barnen att lida av det, helst ska man försöka hittar den möjlighet som gör minst skada, det är som att välja mellan pest eller kolera, blir aldrig smärtfritt, tyvärr... kramar.

    SvaraRadera