Om mig

Mitt foto
Ut med det gamla och in med det nya! Det här är min nya blogg som till den största delen kommer att handla om mig och mitt nya liv! Enjoy!

måndag 23 september 2013

Tom..

Tom på känslor just nu.. Känner varken kärlek eller hat.. Känner absolut ingenting!
Känner mig bara helt känslokall..

Jag orkar inte strida mer.. Är bara så trött på det här..
Vill bara få ett slut på allt... Gå vidare med mitt liv..

Har haft en toppen dag på jobbet i alla fall.. <3 Älskar det jag gör  <3
Fick åka o shoppa med ett par killar från boendet idag.. Hehe fan va snabba killar är när de shoppar! ;)
Själv hade jag inte hunnit kolla på hälften förrän de var färdiga!
Köpte nya skor till barnen i alla fall!

Liam och Natalie var så tacksamma när jag kom hem med dem! Så brukar de aldrig vara.. Åh vilka fina skor!! Tack världens bästa mamma!! <3
Åh vad det värmde mitt hjärta!
Vet att de förstår så väl vad som händer.. Båda två..
Jag lider så med dom.. Mina älsklingar <3

Vill bara att det ska lösa sig så fort som möjligt med allt.. 
För barnens skull lägger jag ned stridsyxan..

Vill han inte sköta detta snyggt... Fine!
Jag har rent samvete i alla fall..

Tidig morgon väntar.. Så godnatt!
Och snälla ni.. Tusen tack för era värmande och tröstande ord..!
Så mycket KÄRLEK! <3




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar