Om mig

Mitt foto
Ut med det gamla och in med det nya! Det här är min nya blogg som till den största delen kommer att handla om mig och mitt nya liv! Enjoy!

onsdag 25 september 2013

Svårt..

Vet inte vad jag ska säga.. Allt är upp och ned.. Allt känns konstigt..
Från att ha delat allt till "det har inte du med att göra" på bara 2 1/2 vecka..
Att bo under samma tak är så SVÅRT! Jag orkar inte detta..

Fick ju en ny besiktningstid imorgon för bilen då jag glömde förra.. Vad händer?!  Bilen startar INTE idag.. ! Vad är detta?! Allvarligt???!? Startmotorn verkar slut.. Fick ringa och omboka igen!
Shit alltså.. Tårarna var inte långt borta.. Kom försent till personalmötet på jobbet.. Fick skjuts ut till jobbet.. Och hem.. Tack alla inblandade i det! <3

Har fått låna "svärföräldrarnas" bil så länge..
Varför skiter sig allt på en och samma gång?!?
Märkligt..

Men det brukar ju vara så i det här livet.. Har alltid varit så..
Borde väl vara van..

Svårt att se positiva saker just nu..
Vet att jag borde fokusera på det jag har.. Två fantastiska ungar!! <3
Ett nytt jobb.. Än så länge i alla fall..
Fantastiska människor runt omkring mig <3

Men när verkligen ALLT händer samtidigt är det svårt att se det!!
Jag vet att jag är stark.. Jag fixar detta.. Jag har gjort det förr och kommer att göra det igen!
Men snälla.. Ge mig andrum!!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar