Om mig

Mitt foto
Ut med det gamla och in med det nya! Det här är min nya blogg som till den största delen kommer att handla om mig och mitt nya liv! Enjoy!

torsdag 3 oktober 2013

RUBRIK!

Gick inte riktigt som planerat.. Men jag ger inte upp än..
Det finns fortfarande hopp! ;)

Idag har jag jobbat kväll.. Kom hem för en stund sedan..
Han kom också hem idag.. Lite kallprat om allt och inget..
Wierd!
Antar att han spenderar helgen borta.. Vilket är bra i nuläget..

Jag intar soffan inatt i alla fall! ;) Haha hur kunde allt bli så här..?!
13 år tillsammans.. Nu kan vi inte umgås mer än en liten stund..
Vi får bita hårt i tungan båda två antar jag för att inte säga något dumt..

Ja livet är allt bra oförutsägbart.. Lev idag, imorgon kan det vara försent.. <3
Fast för mig är det inte försent.. Det är nu det börjar.. Fast på nytt..

Är sugen på en till tatuering nu.. Tror jag vet vad och var jag vill ha.. Men måste tänka ordentligt.. Är liksom inte bara att ta bort den sen.. ;)
Jobbar ju ihop med en av Sveriges mest tatuerade män ;) Hihi.. finns inte ett ställe kvar på kroppen att tatuera ;) Jo hakan möjligtvis! Haha ja han är lite inspirerande! =D

Imorgon ska jag upp TIDIGT.. Så antar att sängen, eller jag menar soffan kallar! ;) Ska besiktiga bilen med.. Tredje gången gillt, då jag först glömt, sen startade den ju inte..
Håll tummarna! :P


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar