Om mig

Mitt foto
Ut med det gamla och in med det nya! Det här är min nya blogg som till den största delen kommer att handla om mig och mitt nya liv! Enjoy!

fredag 11 oktober 2013

Oj!

Känns som att jag har sovit i 13 år.. Som Törnrosa ;)
Fast hon sov ju i 100 år då förstås..

Det finns en helt oupptäckt värld där ute ju..
Nej 13 år är inte bortslösade.. Har ju fått världens finaste och goaste ungar! <3
Det finns en mening med allt.. <3

Dessa veckor har jag fått gråta, skrika, har spytt galla, har känt ilska, har känt sorg, har känt alla känslor som går att känna.. Bearbetning! ;)

Jag har nu insett att det var längesedan jag kände något.. Det har varit dött så länge.. Men jag har velat försöka.. Ett sorts invant beteende.. Det är vi, det ska vara vi.. Vi är meningen.. Men nej..
Den stora sorgen nu har egentligen varit att förlora en trygghet.. En vän.. Och själva sättet det gick till på.. Det är det allra mest sorgligaste.. Finns inget värde i det.. =(
Och det finns inte längre någon vän.. Inte inom den närmaste framtiden i alla fall...

Men det finns en massa spännande andra saker just nu! Jag har äntligen åter igen FOKUS! Fokus på framtiden.. ;)

Denna veckan har varit hans vecka med barnen.. ( Ja, vi är redan så långt i planeringen..) Vilket innebär att det också är hans helg med barnen.. Vilket i sin tur innebär.. Att jag inte ska vara hemma i helgen..
Och ja.. Min helg är planerad.. Till fullo!
Kommer att bli en supernajs helg!


Jag vill tacka er alla för era värmande ord och handlingar <3 Det har betytt så mycket!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar