Om mig

Mitt foto
Ut med det gamla och in med det nya! Det här är min nya blogg som till den största delen kommer att handla om mig och mitt nya liv! Enjoy!

onsdag 6 november 2013

Ingenting förvånar längre..

Sitter i mitt nya hem efter ett kvällspass på jobbet..
Jo flytten har gått bra.. Stormtrivs här!
Känns som hemma!

Men nu är det veckan utan barnen..
Tomt och tyst.. Skär i hjärtat..
Kommer att krama ihjäl dem på söndag!

Men nu måste jag få gnälla lite.. Eller jävligt mycket!
Hur i helvete kan man dela en låt till sin nya, som jag har delat med honom?! Allvarligt.. Jag delade Kent med Utan mina andetag.. Det var min låt till honom.. Han grät när han hörde den.. Nu ger han den till henne.. Öppet på facebook?!

Brist på fantasi eller vad?! Skulle jag ge den till någon annan?? Vad skulle hon tycka om hon visste att det var så? I och för sig så skiter jag väl i hennes känslor.. Men ändå! Helt jäkla galet!

Tänk om JAG hade fått en ex flickväns låt!? Själv hade jag blivit galen!
Haha ja.. Ska jag skratta eller gråta???!

Sen alla mina vänner som gillar hans jävla statusar med henne.. Fint! Verkligen! Det uppskattar jag till 1000..
Eller inte..........

Tja.. det var väl det.. Annars är det typ toppen!?



1 kommentar:

  1. Med sådana "vänner" så behöver man inte några ovänner. Kanske dags att byta ut dom med? Jävligt dålig stil tycker jag! Ta hand om dig.

    SvaraRadera