Om mig

Mitt foto
Ut med det gamla och in med det nya! Det här är min nya blogg som till den största delen kommer att handla om mig och mitt nya liv! Enjoy!

måndag 28 oktober 2013

Tröttast!

Awsome!!
Hemma efter ett supermegaintensivt jobbpass!! ;)
Inte sovit riktigt bra på ett par nätter!
Men gud vad jag ska sova strax! Hoppas på att barnen vill ta sovmorgon imorgon, de har ju höstlov nu..

Valde att sova på jobbet natten mellan lördag och söndag.. Kändes bäst så.. Så nu har jag alltså varit på jobbet i ett sträck från klockan 8 igår morse.. Till 23 ikväll.. Ja, sen ställdes ju klockorna om inatt också.. Så dagen blev ju extra lång!

Men vi har hittat på saker hela helgen, så den har gått sjukt snabbt! Ändå.. Haha! I fredags var jag faktiskt i Vimmerby med en kille från hemmet.. Kul att åka dit igen! =D
Igår var vi och bowlade och fikade i Nässjö.. Var två rundor i Eksjö.. Vilket jag varit idag med ;)
Bakat med ungdomarna.. Fixat trerätters middag idag .. Handlat.. Gjort allt som jag önskar att jag haft tid att göra med mina egna barn! Det är ju den sorgliga biten.. Att jag jobbar så mycket att tiden inte räcker till för mina egna riktigt..

Meeen! Förhoppningsvis kan jag flytta in i lägenheten redan imorgon.. Men ska det var rätt så är tillträdesdagen på tisdag efter kl 13..  Så vi får se! Känns spännande i vilket fall! =)

Njuter faktiskt av mitt nya liv.. På många sätt! ;)
Behöver inte anpassa mig efter vad någon annan tycker.. Jag gör det som faller mig in ;) Och ja.. Jag älskar att tala i gåtor! :P

Och nu.. Säger jag GO´NATT!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar