Om mig

Mitt foto
Ut med det gamla och in med det nya! Det här är min nya blogg som till den största delen kommer att handla om mig och mitt nya liv! Enjoy!

fredag 25 oktober 2013

Funderingar!

Idag ska bli en bra dag!!
Har många bollar i luften just nu!
Lika bra att köra på medan energin finns..

Idag jobbar jag 14:30-22:30.. Lördag och söndag 8-23..
Fullt ös!

Undrar om jag gjorde fel när jag skrev på skilsmässopapper, jag angav min nya adress..? Sen i flyttanmälan skrev jag att barnen flyttar också.. Åh.. Jag vet inte.. Har ju aldrig gjort sånt här innan!

Mycket funderingar just nu..Stressande!
Sen flytten.. Kommer ju inte hinna få med mig allt som jag ska ha..
Haha kläderna ska vi inte prata om! =P

Och sen tänker jag.. Kläder till barnen.. Nu måste man ju boka en tid för att tvätta.. Ahh planering planering!!

Allt blir liksom lite upp och ned just nu.. Men det faller säkert på plats..
Kan inte bara någon annan tänka åt mig en stund?!?! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar