Om mig

Mitt foto
Ut med det gamla och in med det nya! Det här är min nya blogg som till den största delen kommer att handla om mig och mitt nya liv! Enjoy!

torsdag 24 oktober 2013

Mupp!

Hade en bra dag.. Var på gott humör.. Till för en så där tre timmar sedan.. Då han kom hem..
Är det någon på denna jord som kan få mitt humör att vända, så är det just han..

Men men.. Skit samma..
Om han nu inte står ut med mig, så är det ju för att han fortfarande känner något.. Jag gör inte det.. Det går liksom inte..
Han kan fly bäst han vill.. Men bromsar ju upp min flytt! DET gör mig förbannad!

Är hans barnvecka.. Jag har ställt upp och hämtat och lämnat barnen då han ej hunnit bli klar i tid med jobbet osv..
Jag vet att han aldrig skulle göra detsamma.. Men det är ju barnen det handlar om.. Så klart jag gör det!
Jag har varit på två utvecklingssamtal och två föräldramöten.. För att som han sa, det var MIN vecka..

Nu ikväll skulle han fixa jobbilen.. Skulle gå snabbt.. Så om jag kunde ha barnen en stund.. ? Ja visst... Jag själv skulle ju bara bort med grejer till lägenheten.. Men om det gick snabbt så..
Jag kan lova er att det inte bara var bilen han fixade! Det blev alldeles försent för att flytta några jäkla grejer..
Jag gjorde mat till barnen och hjälpte till med läxor..Något som han borde ha gjort.. Barnen undrar varför det tar sån tid att köra hit en bil.. Jag ringer.. Han svarar inte.. Liam ringer från sin telefon tillslut.. Då svarar han.. Mupp!

Ja jag är sur! Skitsur!!!!!!! Men det går väl över det med..
Jobbar hela helgen, så på måndag får jag väl flytta resten av skiten då..

Mm.. Inget kul blogginlägg alls..
Men emellanåt lyser jag upp också!! Om en vecka när jag har flyttat allt så kommer jag att lysa upp som bara den! ;)

Äsch.. kanske skulle sova en sväng och vakna upp som en ny Christine?!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar