Om mig

Mitt foto
Ut med det gamla och in med det nya! Det här är min nya blogg som till den största delen kommer att handla om mig och mitt nya liv! Enjoy!

måndag 16 september 2013

Hmm..

Ja vad säger man?!
173 stycken läsare igår.. 123 stycken idag.. Jag måste vara fucking amazing just nu ;)
Efter endast en halvtimme igår var det uppe i 100 läsare.. Lite sjukt egentligen.. Men det är klart.. Livskriser intresserar folk helt enkelt.. ALDRIG har jag varit uppe i dessa siffror innan..

Jag är INTE bitter... Jag hade säkert varit lika nyfiken jag.. Vi människor fungerar ju så..
Jag lägger ju upp det själv.. Så det är inte så jag menar.. Det är bara ganska intressant helt enkelt.. Är det av nyfikenhet eller omtanke? Kanske båda! ;)

Ibland behöver man få skriva av sig.. Det är ganska skönt!
Men för er som tror att det finns några smaskiga detaljer tror fel ;)
Jag skriver bara hur jag känner och mår..
Vad som hänt eller inte hänt behåller jag för mig själv..
Situationen är som den är.. That´s it!

Jag kommer att rida ut den här stormen.. Eller vi.. Eller vad man säger..
Det kommer att bli bra till slut! Jag vet att det kommer att ta tid.. Även om det känns som om allt går i 180 just nu..

Jag uppskattar alla er som av omtanke är här inne.. Kanske är det hela högen? Vad vet jag..?
Jag/ vi är lyckligt lottade med massa människor som bryr sig <3
All kärlek till er <3 <3 <3



3 kommentarer:

  1. Det är av både omtanke, och för att det känns som om jag känner dig iaf lite, som jag kikar in ibland!

    Jag hoppas allt går bra som du har bekymmer med!

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Jag vet <3 Usch det här inlägget kom ut fel.. klart ni ska läsa!!! <3

    SvaraRadera
  3. Tänker på er Christine! Vet att allting löser sig tillslut, bara att stå ut tills dess. Vet att det är lättare sagt en gjort dock. Men du/ni är starka och kommer att ta er ur vad det än är som händer. Kram! <3

    SvaraRadera