Om mig

Mitt foto
Ut med det gamla och in med det nya! Det här är min nya blogg som till den största delen kommer att handla om mig och mitt nya liv! Enjoy!

tisdag 17 september 2013

Upp och ned..

Det går upp..Sen går det ned..

Idag är en sådan dag då det dalat käpprätt åt helvete ned...
Jag har varit och jobbat..
När det varit mycket att göra.. så fine..! Då har jag vilat huvudet en stund..

Men då det har varit lugnt har jag kämpat, verkligen kämpat, med att hålla tillbaka tårarna..
Väl hemma brister allt.. Har hållit mig hela dagen..
Försöker att dölja för barnen.. Men det är så svårt! Vill skrika, slå, gråta!!
Hjärtat värker... Det slits itu.. Går i miljoner bitar..
Jag kämpar allt jag kan!

Det är svårt att försöka vara vänner när det känns så här.. Svårt att se en ljusning.. Svårt att se hur livet går vidare..
Emellanåt försöker jag att fokusera på det nya som väntar.. Sen sköljer smärtan över mig och allt känns som den svartaste natten..

Jag är inte den första som går igenom det här.. Det vet jag! Men just nu känns det som att jag är helt ensam i världen om att känna så här..

Idag skrev jag på papper på jobbet om förlängning.. Skulle fan inte vilja anställa mig själv just nu!! Men jag är tacksam för att de tror på mig <3 De erbjöd mig extra pass utöver de jag har.. De sa att jag gärna fick tacka nej pga hemförhållandena.. De sa att jag kunde tänka på det en vecka, för de vet att jag behöver pengarna.. Så de ville fråga mig först.. De är toppen där ute <3

Nu vill jag bara försöka att läka.. Men allt sker så snabbt.. Jag hinner inte med!! 
Så idag är en riktig jävla skitdag!!!!!!!!!!










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar