Om mig

Mitt foto
Ut med det gamla och in med det nya! Det här är min nya blogg som till den största delen kommer att handla om mig och mitt nya liv! Enjoy!

måndag 14 oktober 2013

??

Ja herregud..
Vilken normal tjej lägger sig i en annans kvinnas säng, i hennes sängkläder, med hennes man och barn i samma säng? Mysigt liksom att ligga under mitt täcke!? På min kudde.. I mitt hus?! Någon störning någonstans eller?!

Vilken normal man tar hem en tjej han nyss har träffat till sina barn, till deras gemensamma hus, till deras gemensamma säng?! Allvarligt. .Är det bara jag.. Eller är det inte sjukt!?
Har nu bytt lakan och allt sånt där.. Tycker allt är vidrigt äckligt!

Jag skiter fullständigt i vad han gör mot mig.. Det bekommer mig inte längre.. Finns liksom inga saker att förvånas över längre!
Men när det går ut över barnen blir jag rosenrasande! Jag är ARG! Så arg!! Har försökt att förklara på bästa sätt för Natalie varför hon vaknade upp med pappa och en annan 20-årig tjej i vår säng..
Har fått trösta Liam som gråtit ikväll.. Enligt A så är det så att jag använder barnen som vapen i allt det här! Va faaan liksom?! Att jag dramatiserar! Åh vad jag önskar att han kunde få upp ögonen för vad fan han håller på med!!

Jag har varit tyst för länge och skiter fullständigt i vem som läser och tycker vad just nu.. Jag skyddar inte längre.. Finns ingen mening med det..
Han har sin egna version som vanligt när det är kris.. Ser inte längre än näsan räcker!
Jag finns för mina barn och skulle aldrig drömma om att ta hit någon annan.. Man gör inte så.. Punkt slut..
Fine.. Gör det du ska.. Men inte här!! Håll det utanför tills barnen lyckats att smälta att vi ska skiljas till att börja med!!

Vilket barn vill se sin pappa med en annan än sin mamma i det här stadiet? Jösses det här är nog det sjukaste blogginlägget jag någonsin skrivit.

Det värsta är att han alltid varit så bra på att övertala folk till att tro på det han säger..  Han äger verkligen den förmågan.. Att överdriva och få andra att tro på vad han säger.. I hans värld är det säkert precis så också.. Han ser verkligen bara allt på sitt sätt.. Pretty scary.. :/ ADHD:n kanske.. Jag vet inte..
Säg att han får en fisk på 5 cm.. Men i hans värld när han berättar så är den två meter.. Ja ni fattar.. Så är det med allt..
Sjukt..

 Ja ja.. Enough  för tillfället.. Hoppas bara på att få flytta.. Slippa höra hans kommentarer om att han skiter i om jag hamnar i en ekonomisk kris bla bla blaa.. Det är ju också en tanke.. Mamman till sina barn i en ekonomisk kris.. Gynnar barnen fint!
Nä fy fan vad arg jag är..
Usch!

Jag reder mig bra annars.. Är förbannat stark!
Jag har inte en känsla kvar för den mannen.. Men vem skulle ha det liksom?!
Jag vet att han vaknar upp så småningom.. Inser vad han gjort..
Men allt är förbannat försent.. Hans förlust.. Inte min!

Over and out....









2 kommentarer:

  1. Du känner nog inte mig, men jag känner As far. A liknar honom. Känner med dig och kan lova dig att livet blir bättre, så småningom. Lycka till

    SvaraRadera
  2. Jag lider med dig. Har varit där du är nu. DET BLIR BÄTTRE, lovar. Han kan ta sin lilla leksak o leka med någon annanstans tills barnen har fått vänja sig. Barnen ska komma först. Något han inte tycks bry sig om! Henne ska vi inte ens tala om...
    Hur jävla dumfuntad är inte hon då som gör så. Har hon inget förstånd alls?
    Som sagt lider med dig och önskar dig ALL lycka i fortsättningen.

    SvaraRadera