Om mig

Mitt foto
Ut med det gamla och in med det nya! Det här är min nya blogg som till den största delen kommer att handla om mig och mitt nya liv! Enjoy!

onsdag 6 november 2013

Igår var en riktigt jobbig dag, på många sätt..
Kände mig så ledsen på mycket!

Idag har varit bättre.. Men jag är inte riktigt i form ändå..
Bytte till vinterdäck idag.. Sen stod det i det där j****a informationsfältet i bilen.. Flera lampor ur funktion! BilH*****E!!!!! Den gör livet surt för mig just nu! Gaaaaaaaah!
Bytt startmotor, lagat ABS-skiten, ombesiktigat, bytt till vinterdäck och nu det här!!! Någon som vill köpa en VOLVO V 70?!?!? ;)

Aja.. Andas... Räkna till 10... MINST!!!!

En fattig månad är det också då jag betalat både huset och räkningarna där och hyran här.. Och all annan skit som kostar just nu... Grrr..
Just det... PMS också!! Livet är ju helt fantastiskt!! ;)

Just nu provsmakar jag nya glöggen..Doftar alldeles ljuvligt.. Som en riktig jul ska dofta.. Lite syrlig till smaken.. Men god!

Just d.. Julen kommer att bli speciell i år.. Min vecka med barnen.. DET tackar jag Gud för.. Hade aldrig klarat denna julen utan dem!! <3 Har alltid älskat julen.. Men många jular har blivit skit med "honom".. Han har aldrig tyckt om julen, förrän i slutet av vårt äktenskap.. Däremot har han fått mig att tycka lite mindre om den.. Trist.. Men nu hoppas jag att den blir precis som jag VILL att den ska vara.. <3
Har ju alla förutsättningar för det!!

Mitt julpynt "all over the place".. Min julmusik närhelst jag vill! BARNEN!! <3 <3 <3

Mm.. Så det blir nog bra!

Jaha.. Helgen blir nog fullspäckad igen! Packa upp.. Rensa!
Lördag blir nog toppen med.. ;) Haha!

Är i alla fall LEDIG hela helgen! Fan va skönt!!!!!
Mm.. Så nu.. Försöka att se allt det vackra och positiva framöver! Heja heja!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar