Om mig

Mitt foto
Ut med det gamla och in med det nya! Det här är min nya blogg som till den största delen kommer att handla om mig och mitt nya liv! Enjoy!

lördag 14 december 2013

Saker att vara tacksam för!

Hej hopp!

Japp det var ett tag sedan nu! 
Idag skrev vi över huslånen på Andreas!  Känns fantastiskt bra! Skildes åt som vänner dessutom med kram och tack och hej för mig! ;)
2013 har varit ett av de värsta åren i mitt liv tror jag.. Men äntligen ser jag en mening med allt!
2014 ska bli MITT år!!!!

Idag är det LUCIA.. Det är också fredagen den 13:e.. Jo tack! 
Skulle skjutsa barnen till skolan i morse.. Kommer ut till bilen, som jag har haft j****gt mycket problem med den sista tiden.. Möts av dessa äckliga små gula lappar på vindrutan.. Ni vet ;) 
1000 spänn i böter!! Tack tomten! Just vad jag önskade mig! Hur kunde du veta???! :P

Aja.. Bita ihop och se något positivt med det hela.. Som typ.. Jag kommer aldrig någonsin att göra om det! Alltså jag kommer att ha stenkoll på datumparkeringar framöver!! Haha! =D

Annars då.. 
Jo jobbar som ett as.. Pengarna räcker aldrig ändå...
MEN!! Jag känner mig lycklig!
Sjukt.. Jag veeeeet! Men det är sant!
Känner mig tacksam för mina barn!! Åh vad jag uppskattar min vecka med dem nu! Sådant som jag förut har tagit för givet betyder så mycket mer just nu!

Känner mig lycklig för min lägenhet! Lööööve it!
Är oerhört glad för mina vänner.. Gamla som nya! ;)

Älskar mitt jobb! Lite tveksam till hur länge jag kan få vara kvar dock.. Många elever som flyttar! MEN vilken erfarenhet jag har fått ändå!

Julen får jag fira ihop med mina älskade barn!
DET betyder så mycket!!

En nyfunnen "vän" betyder också en massa! ;)
Vad som sker och vad som händer råder jag inte över.. Men h*n gör mig glad! Äsch ni är ju inte dumma.. Ni fattar! Haha! 
Det är ganska knepigt.. Att våga släppa in någon i livet så där, efter allt som varit.. Sakta men säkert så blir det nog bra ;P 

Sömnen går det sämre med.. ;) Shiiit sover aldrig längre! Inte många timmar i alla fall! 
Det börjar att ta ut sin rätt med om man säger så! ;) Mörk och insjunken under ögonen! Läckert!! ;)
Skönhetssömn my ass!!!!!

Haha! Ha det gott där ute! ;)































 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar