Om mig

Mitt foto
Ut med det gamla och in med det nya! Det här är min nya blogg som till den största delen kommer att handla om mig och mitt nya liv! Enjoy!

torsdag 9 januari 2014

Det blir aldrig riktigt som man tänkt..

Hej igen!

Snart gått en månad igen.. Julen är över.. Var en underbar jul!
Nytt år, ny ålder ;) Hatar att fylla år som ni vet! Men alla dessa grattishälsningar som jag fick värmde så mycket!  

Det finaste jag fick var att Liam överraskade med att köpa mig en tårta och chokladbollar efter att jag hade jobbat! Sen sjöng han och Natalie för mig! Blev rörd ända in i själen!! Mina fina fina barn!!!

Mhm.. Sist jag bloggade var jag lycklig över en ny vän.. Och vänner var väl det vi förblev =)
Ärligt tror jag att det var det bästa! Samtidigt saknar jag vissa konversationer som förgyllde mina dagar ;) Men men.. Man kan inte få allt ;)
En erfarenhet rikare.. Och en upptäckt jag gjorde: Gå inte händelserna i förväg! Haha och ta det lugnt!! 

Se... Man lär sig något nytt varje dag... Och allt blir inte riktigt alltid som man tänkt sig ;)
Däremot tror jag fortfarande att allt har en mening! 

Ha det fint! 
See ya <3
 

 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar