Om mig

Mitt foto
Ut med det gamla och in med det nya! Det här är min nya blogg som till den största delen kommer att handla om mig och mitt nya liv! Enjoy!

torsdag 30 januari 2014

Plötsligt händer det!!

Mhm!

Vad hände???! 
Jo livet är ju ganska fantastiskt ;)

Där var han.. Mr trippeldamp ;P
jag blev med pojkvän!

Detta var liksom inget jag hade räknat med direkt! Men allting klaffade så bra... 
Försökte att kämpa emot.. Men det var ju lixom lönlöst! <3

Hahaha när allt bara känns så jävla bra... Då är det bara att köra på har jag lärt mig nu ;)
Så nu kör vi hårt haha :P

Nä men seriöst.. Jag känner mig på riktigt LYCKLIG!!  
Barnen har träffats.. Och de funkar jätte bra tillsammans.. Än så länge ;)
DET är för mig på riktigt viktigt.. Och ja för honom med ;) 

Tänkt på ett tag hur jag ska skriva.. Men kan inte annat än säga att jag lever i nuet och det passar mig alldeles perfekt!!!!!!!!!!

Så trippeldamp och dubbeldamp är nu ett par... Alla kanske inte är överförtjusta.. ;) Men jag ÄR det och de allra flesta av er har gett oss era lyckönskningar <3

Så tusen tack hörr´ni :)



 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar