Om mig

Mitt foto
Ut med det gamla och in med det nya! Det här är min nya blogg som till den största delen kommer att handla om mig och mitt nya liv! Enjoy!

måndag 3 februari 2014

God kväll!

Jag måste vara den lyckligaste mamman just nu med två av de mest finaste underbaraste barnen i världen som ligger snusandes i sina sängar.. <3 Bara satt och lyssnade innan till deras lugna andetag.. 

Jag blir alldeles varm inombords och tänker att det här gjorde jag bra i alla fall <3
Veckan utan dem är det mest plågsammaste jag har varit med om i hela mitt liv.. Är tacksam för att jag jobbar då som jag gör.. Annars hade det varit direkt outhärdligt..

Är tacksam för mycket just nu.. <3 
Ler mycket, typ hela tiden ;) Barnen frågar: Mamma varför ler du hela tiden??! Vad är det som är så roligt??!
Jaaaa, vad eller vem kan det vara?! ;)

Han kom in som en virvelvind och vände totalt upp och ned på hela min värld.. Så härligt dampig och underbart glad så jag blir helt kär!! :P

Inte många sekunder av stillasittande där inte ;) Passar mig perfekt! Jag behöver igångsättande i form av fysisk aktivitet hahahaha ;D

Men allvarligt... Tack!!! Det här med att det finns en mening alltså.. Jag tror på det!! 
Hela tiden kan jag se tillbaka och se att någon eller något leder mig in på rätt spår..

Allt från kärlek, till utbildning och jobb.. 
Jag tänker väldigt mycket.. Ibland behövs det inte tänkas.. Bara flyta med...
Ta dagen som den kommer.. För den är planerad från början till slut ;)

Var rädda om varandra <3
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar