Om mig

Mitt foto
Ut med det gamla och in med det nya! Det här är min nya blogg som till den största delen kommer att handla om mig och mitt nya liv! Enjoy!

fredag 20 september 2013

Framåt..

Jo då.. Det går framåt.. Känns som att vi äntligen är överens!
Vi har kämpat länge och väl.. Men nu har vi kämpat färdigt!

Har äntligen lyckats att diskutera lite känslor, och jag insåg att det har varit på gång länge.. Från båda håll..
Jag har varit så upptagen med plugg och att hitta jobb så att jag har låtit det vara.. För det var smidigast så..

Den värsta chocken har släppt... Jag börjar att blicka tillbaka och ser på hur det faktiskt har sett ut..
Vi är vänner och det är viktigt! Han kommer alltid vara en av mina bästa vänner och tvärtom..

Det har varit svårt att hålla sams nu dessa veckor.. För nu är det två veckor sedan snart.. Så mycket olika känslor, så orden har väl inte varit så snälla från någon av oss.. Sagt saker till varandra som egentligen bara har gjort ont.. Sårat..

Jag hoppas att vi kan fortsätta att hålla sams.. Att allt med boende och uppdelning går schysst till...
Vi är bara i början än och rotar.. Men det är alltid bra att kunna börja någonstans..
Prata och åter igen prata tror jag vi behöver..

Så så är läget idag...

1 kommentar:

  1. ett steg framåt för er båda... det första steget är det viktigaste.
    sedan får man ta ett steg i taget. men det vet du, Christina.
    sedan får man tänka på att barnen måste få ärliga svar av båda föräldrarna... det är det tryggaste för dem.
    (Christina, jag vet att jag inte har med detta att göra..., men vill så gärna svara något för man minns själv för länge sedan när man var med om liknande situation.)
    om du tycker att jag lägger mig i så blir jag tacksam om du säger det... ler...
    tänker på dig, det gör jag.. och önskar att allt kommer att bli bra för hela familjen....
    kram
    Anna S

    SvaraRadera