Om mig

Mitt foto
Ut med det gamla och in med det nya! Det här är min nya blogg som till den största delen kommer att handla om mig och mitt nya liv! Enjoy!

tisdag 22 oktober 2013

Framåt marsch!

Jaaa!
Jag fick lägenheten jag ville ha! Eller fick o fick ;) Den var ju inte billig!
Vågade heller inget säga förrän alla papper var fixade!
Men vill man något väldigt mycket, så ser man till att ordna det! Jag hade inte klarat det utan hjälp.. <3
Tack alla fina inblandade!! <3 <3 <3

Det står CHRISTINE och mina FINA barn på den lägenheten.. Så är det.. ;)

Idag har jag jobbat.. Fixat flyttkartonger, packat och skrivit på skillsmässopapper..
There´s  no turning back!
Och det känns så jäkla bra!!!

Det är ju hans barnvecka.. Delar hus en sista vecka nu.. Vi har inte bråkat dessa två dagar som vi har mötts.. Jag har inga problem med det längre.. Han kan vara här... eller inte.. Det stör mig inte vilket liksom.. Men HAN fixar inte det.. Borde det inte vara tvärtom?
Vad är problemet?!
Han vill att jag ska bo någon annanstans.. Hur sjutton ska jag kunna packa från någon annanstans?! Han drar för han pallar inte att vara där jag är!?

Ja ja.. Alla är vi olika.. Jag kör på sista veckan nu.. Sen lär det väl bli lite spring hit och dit för att få med det som är mitt..
Jag ringde hem från jobbet när jag slutade igår kväll.. För jag kände på mig att hon var här.. Mycket riktigt..  Hade varit lite wierd att se henne här hemma faktiskt.. Så ja, jag är GLAD att jag förvarnade;)

Om en vecka har jag mitt.. Bara mitt!!


1 kommentar:

  1. han är inte "karl" nog att våga se dig i ögonen.... men den som går segrande ur denna strid är..... du... Christine....

    SvaraRadera