Om mig

Mitt foto
Ut med det gamla och in med det nya! Det här är min nya blogg som till den största delen kommer att handla om mig och mitt nya liv! Enjoy!

söndag 29 september 2013

Tjo..

Jobbat 30 timmar på två dagar..Inte sovit mycket..
MEN.. Idag har jag ätit på jobbet!
Alldeles för mycket till och med! ;)

Brunch till lunch.. :P Fett najs!
Middagen bestod av lammstek!! Åt för fyra personer.. Minst ;) Haha!

Japp.. Så nu ser jag lite gravid ut!
Men men.. Helt klart värt all magknip i världen..
 

Hmm.. Var en massa vitlök i middagsmaten.. Tur att jag inte ska andas på någon speciell om man säger så.. Det hade varit jobbigt ;)

Den kommande veckan ska bli en bra vecka att samla kraft på.. Han är borta HELA veckan.. Ska samla så mycket energi jag bara kan!! För det tar på krafterna det här.. Minst sagt.. Särskilt när det inte går att hålla sams.. Så fort vi ses blir det tjafs.. Nä.. Det ska undvikas så mycket som möjligt!
Hoppas på att få tag i en lägenhet med!! Får nog sluta att koncentrera mig på enbart detta området..

Längtar till dagen då jag kan säga:  
 
Fan vad skönt att bara slå igen dörren.. 
Gå, börja om..







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar