Om mig

Mitt foto
Ut med det gamla och in med det nya! Det här är min nya blogg som till den största delen kommer att handla om mig och mitt nya liv! Enjoy!

söndag 29 september 2013

Fy fan..

Fick höra idag att jag utmålar mig som ett offer, att det ska verka som att det är så synd om mig..
Att jag sprider rykten.. Att alla hans vänner tycker så..
Men egentligen handlar det om rädsla tror jag.. Rädsla för att alla ska få veta VEM han är..
Tog bort en status för hans skull.. Om att det var krig..
Varför gjorde jag det?!
Varför gör jag ens något för hans skull?
För att jag vill lösa det på bästa sätt...

Men gånggångGÅNG så får jag en käftsmäll tillbaka!! Och nej ingen fysisk!! Men psykisk!
Han hade glömt att logga ut från sin facebook.. Det var ju synd.. Synd för mig.. Som såg saker jag inte borde ha sett..
Har jobbat 15 timmar idag.. Möts av ett tomt hus.. Barnen är hos hans bror och sover över.. Han är borta..
För det är så jobbigt att vara under samma tak som mig.. Så mycket känslor.. Bla bla blaa! Bullshit!
Så jävla mycket skitsnack så det står mig upp i halsen!

Nej, jag borde inte sitta här och skriva en rad ens just nu.. För att jag är så förbannad! Det finns inte ord för hur arg jag är!

Jag borde sova i sängen.. Ska upp tidigt imorgon och köra 15 timmar till på jobbet!
Men till er.. Alla hans vänner, vilka ni nu är..Om det är så ni tycker.. Gå inte in och läs min blogg då..
Jag har inte sagt ett ord om vad som är orsaken till allt detta..

Fan att vi är över 30 är svårt att förstå just nu.. Vuxna människor som beter sig på detta sätt!
Jag tänker inte rationellt just nu.. Sömnbrist och matbrist är en dålig kombo..
Men jag vet inte hur jag ska hantera detta..
Jag har ingen aning alls! Känns som dagisnivå allvarligt talat..

Mina tårar är slut.. Känner bara ilska..
ÖNSKAR så att jag var normal och TYST om allt som många är.. Men just nu finns det ingen hejd på mig..
Jag kan inte! Jag är själv hemma och har ingen att ta ut det på.. 
Jag tror att jag skriver det som många är med om i livet..  Men som aldrig kommer fram.. För att ALLT ska verka så bra på ytan.. Ska skötas snyggt..

Ja jag kan ta fram mitt professionella JAG när jag jobbar.. Visst.. Jag tror det i alla fall..
Men jag är bara en människa.. En människa som känner..
Känner en j....a massa mycket just nu!!

Jag vet att jag gör fel.. Jag är inte perfekt.. Men just nu är jag PERFEKT i jämförelse..












1 kommentar:

  1. du har inte sagt något om vad som hänt... inte någon bokstav över huvudtaget.... bara dina egna känslor som kommer från ditt hjärta och dina känslor... det kan ingen annan människa ta ifrån dig....
    under denna tid som du har skrivit så ser jag dig och dina ord som en mussla... som öppnas en liten stund, som du snabbt stänger igen...men inuti denna mussla så växer det något.... och det är en äkta pärla... den pärlan heter Christine....

    SvaraRadera