Om mig

Mitt foto
Ut med det gamla och in med det nya! Det här är min nya blogg som till den största delen kommer att handla om mig och mitt nya liv! Enjoy!

söndag 22 februari 2015

Back on track!

Livet..
Allt har en mening som jag brukar säga.. Ibland väljer man att inte se.. Se det uppenbara!
Jag valde att se! Det tog emot i början! Gud vad jag kämpade för att inte se och inte känna! Haha men jag är så glad nu att jag öppnade mina ögon.. Öppnade mitt hjärta <3
Han fanns ju där hela tiden.. ;)
Den finaste jag mött.. Ärlighet rakt igenom!

Som jag kämpat i alla dessa år.. Kämpat för kärleken.. Varför? Varför kämpa för den när den ska komma som ett bombnedslag och vända upp och ner på hela ens tillvaro? Den ska vara rättvis.. Inte något man ska jaga.. Inte något man ska behöva kämpa för! Den ska finnas för att ge glädje och trygghet.. Inte för att trycka ned.. Inte för att behöva bevisa något man inte är!

Den största förvåningen jag känt sista tiden är alla som tror att jag har ett sånt stort självförtroende.. Haha ja jag har växt som människa sista tiden.. Det argumenterar jag inte emot! Men jag är stor i orden och ganska liten på jorden!! :P

Det svåraste för mig är att ta emot positiv kritik.. Och Guuud vad den har haglat sista tiden!! Haha jag blir generad av bara tanken! Försöker att ta emot.. Men sen så tänker jag att äh.. DE BARA SÄGER SÅ FÖR ATT JAG BEHÖVER DET!!

Haha ja jag har fortfarande lite att jobba på!
Men jag tänker så här! Om man nånsin tror att man är för bra och vet allt.. DÅ är man väldigt fel ute! Man kan alltid lära mer! Göra bättre! Göra mer!
Ingen blir nånsin fullärd! <3

MEN! Sluta aldrig nånsin tror på dig själv!! <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar